Η ηγεσία μας κάτι ήξερε όταν μας έδινε γραπτές οδηγίες πριν από καιρό για το πως να απαντούμε τα τηλέφωνα στη δουλειά μας. "Αστυφύλακας τάδε τάδε, γραφείο τάδε τάδε, πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω παρακαλώ;" Μετά από αυτόν τον κατεβατό και αν δεν βαρέθηκε ο καλών, μας λέει και τι μας χρειάζεται. Το πολύ τρία κτυπήματα παρακαλώ, μας είπανε. Αν κτυπήσει το τηλέφωνο πάνω από τρείς φορές και δεν το απαντήσουμε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Ήξερε η ηγεσία ότι ένα απλό "παρακαλώ;" δεν αρκεί για ορισμένους ευαισθητοποιημένους ευαίσθητους πολίτες, πόσο μάλλον ένα ξενόφερτο αλόου που δείχνει έλλειψη σοβαρότητας από μέρους του αστυνομικού. Απαράδεκτο εν έτη 2010 να απαντάμε τηλέφωνα με τέτοιο τρόπο. Με το δίκιο του ο πολίτης να ενοχληθεί άλλωστε αυτός μας πληρώνει.
Ήξερε η ηγεσία ότι ένα απλό "παρακαλώ;" δεν αρκεί για ορισμένους ευαισθητοποιημένους ευαίσθητους πολίτες, πόσο μάλλον ένα ξενόφερτο αλόου που δείχνει έλλειψη σοβαρότητας από μέρους του αστυνομικού. Απαράδεκτο εν έτη 2010 να απαντάμε τηλέφωνα με τέτοιο τρόπο. Με το δίκιο του ο πολίτης να ενοχληθεί άλλωστε αυτός μας πληρώνει.
Πως μπορεί να μας έχει εμπιστοσύνη ότι θα πιάσουμε τους κλέφτες, θα πατάξουμε την εγκληματικότητα, τη σήψη και τη διαφθορά ανάμεσα στους κόλπους μας όταν απαντάμε τηλέφωνα με τέτοιο τρόπο;
Πέραν του αστείου της υπόθεσης, επιβεβαιώνεται αυτό που έλεγα και πιστεύω από καιρό. Ορισμένοι πολίτες έχουν απαιτήσεις από εμάς που δεν έχουν από κανένα άλλο κυβερνητικό τμήμα, διότι νομίζουν είμαστε αμπελοχώραφο του προπάππου τους ή ότι μας πληρώνουν απ ευθείας με έμβασμα από τον τραπεζικό τους λογαριασμό. Ο κύριος Ιωάννης Δομινίκου δεν πιστεύω να διαμαρτυρήθηκε ξανά με επιστολή σε εφημερίδα για τον τρόπο που απαντάνε τα τηλεφωνα οι κυβερνητικοί. Για εμάς έχει ράμματα για τη γούννα μας μάλλον πιστεύει. Θα το αντέξουμε και αυτό. Αλλά εντάξει ίσως κάνω λάθος. Ίσως ο κύριος να ενοχλείται σφόδρα και να κάνει συχνά παράπονα για το πως του απαντάνε τα τηλέφωνα. Ξανά αλόου δεν λέω.
2 σχόλια:
Εν ενδιαφέρον το θέμαν που θίγετε. Που την μιαν χάνεται η ανθρώπινη απλή προσέγγιση του "παρακαλώ" με την απόστασην της απόλυτης τυπικότητας, πράμαν που σας ζητούν με τους "αστυνομικούς της γειτονιάς", που την άλλην σας κατοχυρώννει μιαν απόσταση που σας προστατεύει τζιαι σας που την αγένειαν του κάθε κλαμένου που θα σας πάρει τηλέφωνον. Μέχρι να τελειώσετε την απαγγελίαν περνά του η πρώτη συναισθηματική φόρτηση να τηλεφωνήσει στην Αστυνομίαν. Ίσως ναν καλλύττερα για σας. Θα εν ενδιαφέρον να μας ενημερώσετε σε θκυοτρείς μήνες αν επαρατηρήσατε κάποιαν αλλαγήν στην συμπεριφοράν των πελατών σας μετά τούτην την αλλαγήν
Να σου πω την σκληρή αλήθεια, σπάνια απαντάμε τα τηλέφωνα με αυτόν τον τρόπο διότι μας φαίνεται υποτιμητικό. Έχουμε αναγνώριση κλήσης και κρίνουμε ανάλογα αν προέρχεται από εξωτερική γράμμη ή αν προέρχεται από το αρχηγείο π.χ. Φυσικά εδώ μπαίνει ο μυστικός επισκέπτης που μπορεί κάποιος βαλτός να τηλεφωνήσει από εξωτερική γράμμη ώστε να ελέγξουν πως απαντάμε τα τηλεφωνα. Κατ' εμένα ο πολίτης θέλει απλά να ακούσει ότι πήρε στο σωστό τμήμα. Τους πλεονασμούς περί του πως μπορούμε να τον εξυπηρετήσουμε παρακαλώ ας τα αφήναμε για τις ξενοδοχειακές μονάδες και τους τουρίστες.
Δημοσίευση σχολίου