Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Πηλίκια ή τζόκευ

Ανησυχώ για τον συνάδελφο που εικονίζεται στη φωτογραφία και φοράει τζόκευ αντί πηλικίου. Αν τον δει ο Αρχηγός μας θα διατάξει έρευνα γιατί να φοράει παραποιημένη στολή. Αν εμφανιστούν κάμερες καναλιών σε κάποια περιστατικά τρέχουμε να βάλουμε το πηλίκιο μπας και την αρπάξουμε την πειθαρχική από μακριά. Είναι κάτι φορές που θα έπρεπε να είναι λιγότερο άτεγκτος, είναι ζέστη 40 κελσιου και πάνω. Πάει ο αστυνομικός να κινηθεί, να τρέξει, να κρατήσει κάποιον, πρέπει να προσέχει και το πηλίκιό του, μπας και του πέσει, του λερωθεί, το χάσει ή του το πάρουν. Εγώ λέω πρέπει να μας δώσει την άδεια να φοράμε τζόκευ και σε άλλες περιπτώσεις εκτός από του ποδοσφαίρου.

Εκτός από τα κακής ποιότητας πουκάμισά μας, που φοράμε και ιδρώνουμε πριν βγούμε από το σπίτι μας, εκτός από τα κακής ποιότητας παπούτσια που μας φτιάχνουν δεν ξέρω και γω ποιοι με καθαρό πλαστικό για το πέλμα από μέσα και ξεπαγιάζουμε τον χειμώνα, έχουμε και τα πηλίκια καθόλου βολικά και αρκετά βαριά σε σχέση με πηλίκια άλλων χωρών. Για την στολή μας επιφυλάσσομαι σε άλλο εκτενεστερο ποστ.

5 σχόλια:

osr είπε...

εννα αρχίσω να ανησυχώ..... τελικά εφκήκες μας πολλά...... αντιεξουσιαστής ρε .... σύντροφε.. ;)

ούλλα κερδίζονται με διεκδικήσεις... έτσιιι

antioxlos είπε...

κοίταξε, για να ειμαι καλός αστυνομικός και να σε εξυπηρετώ εσένα καλύτερα, πρέπει και γω να έχω καλύτερη ποιότητα στο περιβάλλον εργασίας μου και να μου παρέχουν τα κατάλληλα εφόδια. εν πάσι περιπτώσι εκείνον που εσιώπησε εθάψαν τον ζωντανό

osr είπε...

συμφωνώ και επαυξάνω!

antioxlos είπε...

εν τω μεταξύ δεν εισαι εσύ που μου έλεγες είμαι ανάξιος διαλόγου;

osr είπε...

ε οι άνθρωποι δικαιούνται να αλλάξουν...... και χαίρομαι που άλλαξες προς το καλύτερο

εύχομαι και καλύτερα