Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Η Αστυνομία κρύβεται να κόψει εξώδικα.

                                               
όπως λέει και ο έγκριτος δημοσιογράφος, ο συνάδελφος έγινε ένα με τον στύλο για να κρυφτεί


Δε θα σχολιάσω ποσά εξωδίκων. Σχολιάζω τα υπόλοιπα γραφόμενα του δημοσιογράφου που μάλλον βγάζει λίγα απωθημένα που ίσως έχει ο ίδιος από κάποια καταγγελία του. Το ζήτημα είναι ότι για κοπούν εξώδικα δε χρειάζεται να κρυφτεί κανείς αστυνομικός, γίνονται τόσες πολλές εξόφθαλμες παραβάσεις. Ούτε χρειάζεται κανείς αστυνομικός να επινοήσει ψέματα για να καταγγείλει κάποιον πολίτη, πάλι, τροχαίες παραβάσεις γίνονται με το τσουβάλι.

Επίσης νόμιζα το πιο σημαντικό είναι να μη γίνονται οι τροχαίες παραβάσεις και όχι αν θα κρυφτεί το περιπολικό. Δηλαδή αν έχω πληροφορία ότι θα γίνει απόπειρα ληστείας σε τράπεζα, θα ήταν ηθικά μη αποδεκτό να περιμένω υπό κάλυψη τους ληστές; Μπορεί, σύμφωνα με τη λογική του Μιχάλη Χατζηστυλιανού και πολλών άλλων πολιτών, να κάνουν παράπονο οι ληστές μετά τη σύλληψη ότι δεν το παίξαμε δίκαια και κρυφτήκαμε για να τους πιάσουμε.

Θα προσπαθήσω να προλάβω σχόλια του τύπου "μα η ληστεία τράπεζας είναι σοβαρό πράμα, τα τροχαία δεν είναι", λέγοντας ότι οι τροχαίες παραβάσεις σκοτώνουν περισσότερους ανθρώπους κάθε χρόνο ανελλιπώς απ' ότι όλες οι ληστείες μαζί.

14 σχόλια:

Bananistanos είπε...

γράφε φίλε αβέρτα πέρκει σταματήσεις τζε τον μαλάκα που αύριο θα σκοτώσει κάποιον αθωο με το αυτοκίνητό του

Georgia είπε...

Έχεις δίκαιο ότι το σημαντικό είναι να μην γίνονται οι τροχαίες παραβάσεις και όχι αν θα κρυφτεί το περιπολικό. Αλλά, πολλές φορές οδηγούμε αφηρημένα, ή μπορεί να αρπάξουμε το τηλέφωνο "για μισό λεπτό" επειδή "δεν μας βλέπει" κανένας. Αν όμως η παρουσία της τροχαίας είναι αισθητή, νομίζω θα πατήσεις λίγο φρένο στον αυτοκινητόδρομο, δεν θα πιάσεις το κινητό και θα έχεις έννοια.

Αυτός δεν (θα έπρεπε να) είναι ο σκοπός; Να είναι οι οδηγοί πιο προσεκτικοί;

antioxlos είπε...

Βανανιστανε μου ευχαριστώ για την υποστήριξη. Σημαινει προσπαθεις και εσύ να είσαι τυπικος με τους κανονισμους. Κάποτε συμβαίνει να μας λενε κάποιοι στο δρόμο γραψετε γράψετε αλλά άμα τους συμβει εκείνους να καταγγελθουν έχουν παράπονο. Δε λέω είσαι ένας απ΄ αυτούς.

Γεωργία, ευχαριστώ που αναγνωρίζεις τι είναι σημαντικό και τι όχι. Αρκετές φορές οδηγοί μιλούν με τους συνεπιβάτες τους, ακουν ράδιο, κοιτάζουν έξω από το παράθυρο και βλέπουν τελευταια στιγμή τον αστυνομικό που μπήκε στο δρόμο να τους σταματήσει και ξαφνιάζονται. Αυτόματα λένε ότι ο αστυνομικός κρυβόταν, όχι ότι δεν τον είδαν νωρίτερα.

Αισθητή παρουσία τροχαίας θα δεις σε αυτοκινητόδρομους πότε; 15Αυγουστο, κυριακές καλοκαίρι κλπ σε μεγάλες εξόδους εκδρομέων. Θανατηφόρα συμβαίνουν περισσότερα σε δευτερεύον οδικό δίκτυο και βράδυ. Η αστυνομία που εργάζεται βάρδιες είναι αποψιλωμένη, έχουν ελλείψεις προσωπικού.

Αλλά αν εννοείς κάθε καντούνι να έχουμε αστυνομικό φόβητρο να μη σηκώνουν οι οδηγοί το κινητό, ή να τους θυμίζει να βάζουν τη ζώνη τους λυπάμαι είναι αδύνατο.

Georgia είπε...

Όχι, δεν μιλώ για κάθε καντούνι. Απλά τις νύκτες στον αυτοκινητόδρομο θα ήταν καλά να ήταν αναμένος ο φάρος του περιπολικού.

antioxlos είπε...

οκ δεν εισαι η πρωτη που το εισηγηται. τον καιρο του Κουλεντη διεταξε να εχουν τους φαρους αναμενους το βραδυ όταν βαζαν ρανταρ οι αστυνομικοί. αποτέλεσμα οι οδηγοί όταν εβλεπαν φαρους ελαττώναν και μετά του πατούσαν αφού ήξεραν δε θα είχε περιπολικό ;).

Georgia είπε...

Χμ.. δηλαδή, αν τρέχεις και δεν το δεις θα σε πιάσει και θα φάεις πρόστιμο ή μπορεί να φανείς τυχερός και να επιάσαν αυτόν που σε προσπέρασε - και μετά ξέρεις ότι δεν έχει περιπολικό και του πατάς.

Ποια η διαφορά; Έτσι κι αλλιώς το ραντάρ (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) όταν τρέχεις πολλά πιάνει σε πολλά πιο πριν να καταλαβεις ότι κάτι μπλε φωτίζει την άκρη του δρόμου.

Επίσης, το να κάθεστε με τα φώτα σβηστά μες τα σκοτεινά, νομίζω θέτει σε κίνδυνο και τη δική σας ζωή.

antioxlos είπε...

οχι ακριβως, τα ρανταρ εχουν εμβελεια μεχρι 1100 μετρα απ ότι έμαθα και εγώ για να σου πω εδώ τώρα. αλλα πρέπει να εχεις όραση γερακιου να κτυπάς αυτοκινητο απο ένα χιλιομετρο πίσω και να εισαι σιγουρος ότι δεν κανεις λάθος. πόσο μάλλον νύκτα που θέλεις να είσαι περισσότερο σίγουρος, οι περισσότερες καταγγελίες γίνονται στα 200 μετρα και κάτω. κανείς δε θα συγχωρέσει τον αστυνομικό που καταγγέλνει λάθος οδηγό για ταχύτητα.

για την ασφάλεια τους όσοι κανουν ρανταρ, έχουν τα "κίτρινα" τους τα γιλεκα όπως στη φωτο και φανάρια. αν δεν τα έχουν αυτά και βγαίνουν στο δρόμο νύκτα, σημαίνει προσπαθούν να αυτοκτονήσουν.

και κατι τελευταιο. τα βραδια κυκλοφορουν μεθυσμενοι, διαρρηκτες, καποιοι που έχουν κατι να κρυψουν στο αυτοκινητό τους, αν δουν τους φαρους από τα 200-300 μετρα θα μπουν στην επόμενη πάροδο και θα χαθούν. οπότε σε κάποιες περιπτώσεις οι φάροι δεν εξυπηρετούν

Ανώνυμος είπε...

ΧΟΡΕΨΕ

antioxlos είπε...

συγνωμη μισιαρε ειμαι ενας απλος αστυνομικός δεν καταλαβαινω τι λες

STALW είπε...

Μα η φιλοσοφία του "λαπόρτου" είναι να συνετίσει τον οδηγό να είναι πιο προσεχτικός για να μην τον ξαναπιάσουν.
Γιατί όταν περνούσαμε από τις Βάσεις όλοι βάζαμε τις ζώνες μας και ελαττώναμε ταχύτητα? Διότι ξέραμε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να την γλιτώσουμε ή το πρόστιμο ήταν πιο ακριβό.
Είμαι υπέρ των εξωδίκων, ειδικά για ταχύτητα και κινητό διότι βάζουν σε κίνδυνο άλλους οδηγούς και δυσκολεύουν την κυκλοφορία.

nahna είπε...

Den prose3ate pote poso epikindino einai otan 3afnika mes to highway apo 130km/h oloi rixnoun taxitita katw apo ekato? kai nomizeis pws kati kako egine, atixima i kati. Alla einai apla kai monon rantar. Kai amesws molis perasoun to peripoliko 3ana anevazoun sta 140. Ara einai sigoura to prwto p anaferei o dimosiografos kai oxi kati allo.

antioxlos είπε...

αν ειναι για τους ανεπίδεκτους που μιλάς, συμφωνω ναχνα

Ανώνυμος είπε...

Δεν διαφωνώ με την άποψη να κρύβονται οι αστυνομικοί που κτυπούν με το ραντάρ. (Θα κάνουν καλή δουλειά και οι κάμερες εάν ποτέ προχωρήσουν με την προσφορά).

Εκεί που έχω ενστάσεις, είναι που κάποιες φορές στον αυτοκινητόδρομο, ορισμένοι αστυνομικοί πετάσσονται στη μέση του δρόμου για να σταματήσουν τον ηλίθιο που τρέχει, χωρίς να υπολογίζουν τις ταχύτητες που τρέχουν τα οχήματα.

Ίσως ο οδηγός του οχήματος που ακολουθεί (σε κοντινή απόσταση), πιθανόν να μην τους αντιληφθεί έγκαιρα και γίνουν οι ίδιοι ένα με την άσφαλτο.
Είδα με τα μάτια μου αστυνομικό να πετάγεται μπροστά μου ενώ ήμουν στην αριστερή λωρίδα για να σταματήσει με σήμα, όχημα που εκινείτο στη δεξιά λωρίδα.
Άρα, λίγη προσοχή για τη δική τους ασφάλεια, δεν βλάφτει.

antioxlos είπε...

heatjo όλοι διαφωναμε. δεν αξιζει να κινδυνευει κανεις για να πιαστει κάποιος που τρέχει.